Dag 15: Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Camalinfy - WaarBenJij.nu Dag 15: Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Camalinfy - WaarBenJij.nu

Dag 15: Las Vegas

Door: camalin

10 Juni 2011 | Verenigde Staten, Las Vegas

Om 8:00 werden we gewekt door ons kleine meisje. Ze had haar broek vol gepoept en had honger. Wel jammer want wij hadden gedacht om lekker een beetje uit te slapen en rustig aan te doen. We dachten dat poppie na haar avondje uit ook wel wat langer zou tukken?! Na haar schone broek en melk begon poppie ontroostbaar te huilen. Geen idee wat er aan de hand was, tandjes, de maiskorreltje, fajita's of water van de Mexicaan, gewoon moe, echt we hadden geen idee. Dus hup ons bedje uit en over waren de dikke tranen. Dat was het dus, ze wilde gewoon opstaan en aan een nieuwe dag beginnen :-) Na haar fruithapje viel ze om van de slaap en heeft ze in haar hoogslapertje liggen knorren. Ondertussen deed ook mamma haar luikjes nog even dicht, want zij was ook nog een beetje moe van de avond ervoor. Om 14:00 was het snaveltje gevuld met een lekker boterhammetje Philadelphia en gingen we even een frisse duik nemen in het zwembad. Dat hadden we nog niet gedaan in onze vakantie. Poppie vond het heerlijk zo even lekker af te koelen net als wij. Daarna was het tijd om te badderen en ons klaar te maken voor ons tweede avondje uit. Rijn had ondertussen ontdekt dat er een scheurtje in onze afvoerslang zat. Aangezien onze buurman een hele aanhanger vol met gereedschap bij zich had (echt waar), vroeg Rijn of hij wat gereedschap kon lenen om zijn Sewerhose (afvoerslang) te repareren. De buurman stak meteen een helpend handje toe, dus dat was zo gepiept. Hij vroeg ook nog of onze airco het wel deed want die had hij nog niet gehoord. Nou die deed het prima, heeft de hele dag gereuteld daar in ons kampeerhuis op wielen. De vriend van de buurman kwam vervolgens ook nog even buurten, stak zijn kop door de hordeur (zoiets als Louise), want hij hoorde een baby en moest even zien wie dat was. Was meteen smoor op dat kleine ding en terecht want ze had haar nieuwe Mexx jurkje met haar nieuwe schoenen aan, zo knap! Hij vertelde dat hij een collega/vriend van de buurman was en dat zij samen in Las Vegas in de bouw zaten. Vervolgens kwam hij aanzetten met 2 CD’s met foto’s, met ook nog de brug van Nijmegen want daar had hij ook aan meegewerkt. We moeten de CD’s nog bekijken, ben benieuwd wat erop staat :-) Na zijn bouwverhalen, probeerde hij ons nog bang te maken over Death Valley waar wij morgen naar toe gaan. Zijn tip: “Stop voor iedereen die je tegenkomt en geef ze water, maar als je de buurman ziet…. doorrijden”.

Afijn de sushi. Ik had gisteravond al verlekkerd gekeken bij de sushitentjes, dus Rijn zei dat we sushi gingen eten… joepiiehhh. Op weg eerst door ons eigen hotel Circus Circus gewandeld. Daarbinnen hebben ze dus een waar circus met een trapezium in de gokhal. Rijn was de trapeze act aan het filmen, dondert daar zo’n trapezeman naar beneden, gelukkig hing er een net. Uiteindelijk in het Venetian een sushitent gevonden, een trendy gebeuren. De gastvrouw bood nog aan om op Aylin te passen, terwijl wij konden eten ("I'll watch here, while you eat :-)"), ze vond haar zo lief. Rijn had Teryaki chicken met paarse aardappelpuree, was erg lekker en ik… sushi en sashimi natuurlijk! Poppie had zoete aardappel met erwtjes en mais, ook niet te versmaden. Na het eten waren we alle drie nogal gaar en besloten we om terug te gaan naar de camper. Eerst nog even wat rondgewandeld door het Venetian. Daar binnen hebben ze dus een stuk Venetië nagebouwd met een hemelsblauwe lucht en echte gondels die door de grachten varen. Nog even een lekker ijsje gescoord (van die hopen ijs zues met gluut! :-)) en toen aan de wandel richting ons bedje op het grote gezellige parkeerterrein.

Morgen gaan we naar de vallei van de doden... Death Valley!

• 12 Juni 2011 - 08:54

Karolien:

Wat een stad! Erg contrasterend met het eerdere wat we gezien hebben maar echt Amerikaans over the top! De picknickfoto vind ik erg grappig en ook dat beestje wat op apengapen ligt van de hitte is lollig. Watch out in Death Valley Mum and Dad. big Kiss!

• 12 Juni 2011 - 17:05

Ilonka:

Jullie hoeven geen reisjes meer te maken, want je hebt alles al in Vegas gezien. Wat een hotels zeg, met een eiffeltoren, Venetie, piratenschepen, achtbanen en nog veel meer. Marijn zal wel blij geweest zijn met die bergen ijs, heeft hij zeker al niet gezien en gegeten.