Dag 21: Niagara Falls - Watkins Glen (USA) - Reisverslag uit Watkins Glen, Verenigde Staten van Camalinfy - WaarBenJij.nu Dag 21: Niagara Falls - Watkins Glen (USA) - Reisverslag uit Watkins Glen, Verenigde Staten van Camalinfy - WaarBenJij.nu

Dag 21: Niagara Falls - Watkins Glen (USA)

Door: Cake

Blijf op de hoogte en volg

01 Juni 2014 | Verenigde Staten, Watkins Glen

Vanmorgen waren we om 08:30 uur er uit. Ik wilde graag ff mijn haren wassen, maar Rijn sniekte als eerste richting de douches. Daarna ging ik samen met Aylin douchen, want Rijn had gezegd dat het van die heerlijke douches waren. Blijkbaar waren de herendouches luxer, want wij hadden zo'n, dan weer koud en dan weer warm miezerkop en zo'n vies bloemetjesgordijn wat iedere keer tegen je gatje aan kwam waaien. Gelukkig had ik Aylin bij me die ik ervoor kon zetten, haha. Aylin vroeg wat we vandaag gingen doen en ik vertelde dat we naar Finger Lakes gingen. Toen zei ze: "Maar mamma, dat wil ik helemaal niet! Ik wil... Ik wil... Ik wil... naar de Hema!" Toen ik vroeg of ze naar huis wilde zei ze "ja". Mmm... heimwee of klaar met dat rondreizen? Vier weken is ook best wel lang, over 11 dagen kan ze weer fijn spelen en naar de Hema ;). Nogal verkleumd gingen we lekker het warme zonnetje in naar onze fruithapjes die natuurlijk weer met liefde waren klaar gemaakt.
Om 12:00 uur reden we de campground af en gingen we op weg naar de Amerikaanse grens. Ons koelkastje was nog wat gevuld met fruit en vlees, dus we zouden wel zien wat ze daar bij de grens van vonden. Rijn reed de afslag naar de brug bij de Niagara Falls per ongeluk voorbij en zo konden we voor een laatste keer nog een blik werpen op de Falls, prachtig bye bye!
De douane viel 100% mee! We hoefden alleen de paspoorten te laten zien en de mevrouw loerde even de camper in om te zien wie Aylin en Fynn waren. Dat was het, Amerika here we come! ;)
We stopten bij een Tim Hortons, want er was helaas geen Starbucks te bekennen. Heerlijk hebben we in het zonnetje geluncht en toen gauw op naar Watkins Glen, onze eindbestemming. Onderweg stond een bord dat als je 3 keer achter elkaar betrapt wordt met Sms’en achter het stuur, dat je dan je rijbewijs kwijt bent, dus dat doen we dan maar niet ;) Toen we redelijk dicht bij de campground waren zagen we langs de weg diverse borden met hout te koop. We stopten om in te slaan en voor $10,- konden we voorlopig weer even lekker een fikkie stoken. Met nog een kleine 10 minuten te gaan, kwamen we aan bij de KOA campground. Eén en al herkenning voor Aylin, die al vroeg waar de speeltuin was. Ik ben met de kids even gaan kijken bij het piratenschip met glijbanen, zand en een klimmuur. Morgen maar eens kijken bij de waterglijbaan en het springkussen, maar eerst gaan we even lekker een dagje luieren aan het strand bij Penn Yah. We hebben er zin in!

  • 06 Juni 2014 - 07:48

    Ilonka:

    Wat ben jij toch een loedertje van een moedertje zussie om Aylin tussen jou en dat mooie bloemetjesgordijn te zetten. En ach, hebben ze in dat grote Canada niet eens een Hema ( zelfs niet een kleintje?)? Tja nog eventjes dan zijn jullie weer thuis en kan Aylin weer fijn met opa en oma naar de Hema. Ik kreeg er even wat traantjes van in mijn ogen en wat meer tranen toen ik die ontroerende foto van Fynnetje zag. Mis jullie wel een beetje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Welkom allemaal, De Amerika koorts is nog niet gezakt en ook onze kleinste reiziger willen we bekend maken met dit virus :) Dit jaar gaan we lekker rondtoeren door Noord Oost Amerika en Zuid Canada samen met little Fritzie en onze nieuwe wereldreiziger Fynn. Lees mee met onze avonturen en jullie reacties vinden wij ontzettend leuk. Geniet! Net als wij. Groetjes, Carla, Marijn, Aylin & Fynn

Actief sinds 28 Mei 2011
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 75138

Voorgaande reizen:

12 Mei 2014 - 11 Juni 2014

Camalinfy op avontuur in NO USA en Z Canada 2014

15 April 2012 - 07 Mei 2012

Camalin op avontuur in New York en ZW USA 2012

27 Mei 2011 - 19 Juni 2011

Camalin op avontuur in West USA 2011

07 December 2009 - 22 December 2009

Cama op avontuur in Thailand 2009

Landen bezocht: