Dag 29: Clarksboro - Freehold Township - Reisverslag uit Freehold, Verenigde Staten van Camalinfy - WaarBenJij.nu Dag 29: Clarksboro - Freehold Township - Reisverslag uit Freehold, Verenigde Staten van Camalinfy - WaarBenJij.nu

Dag 29: Clarksboro - Freehold Township

Door: Cake

09 Juni 2014 | Verenigde Staten, Freehold

Vandaag was onze laatste dag en gingen we lekker shoppen in de Cherry Hill Mall in Cherry Hill. Het was een behoorlijke speurtocht, want we zagen wel allerlei kleine winkelcentrumpjes, maar de grote shoppingmall konden we niet echt spotten. TomTom werkte ook niet echt mee en liet ons meerdere keren hetzelfde rondje rijden. Uiteindelijk bleek dat we ook meerder keren langs de mall waren gereden. We parkeerden ons huis op wielen en gingen gauw naar binnen.
En ja hoor, dit bleek de echt mall te zijn, met een scala aan winkeltjes… heerlijk! Eerst moest ons klepje gevuld worden en we besloten naar de foodcourt te gaan, waar de keuze reuze was. We bestelden bij de Subway een lekker broodje en Aylin wilde graag een zakje appelpartjes. Deze vond ze heerlijk en waren dus zo op. Het leuke aan de foodcourt was dat er een grote binnenspeelplaats was met een ware carrousel. Er werd dus even flink gespeeld en terwijl Marijn op de kindjes lette, ging ik er gauw vandoor om even lekker ongestoord wat winkeltjes te spotten. Zalig, maar uiteindelijk heb ik braaf alle centjes in de pocket gehouden. We gingen met zijn vieren nog even rondwandelen om in ieder geval een koffer te kopen voor alle extra spullen die we al hadden ingeslagen. Daarnaast moesten we nog even langs Mr. Apple. Ondertussen had Aylin een treintje gezien dat door het winkelcentrum reed en daar wilde ze heel graag. Nou vooruit dan maar en zo ging Marijn met de kids de trein in en zag ik drie lachende koppies voorbij rijden.
Toen gingen we op zoek naar de koffer. We waren geattendeerd op een cheapy cheap warenhuis. Naast dit warenhuis was een dierenwinkel met allemaal kleine hondjes en poesjes die je kon adopteren en daar hebben we natuurlijk even rond gekeken. In het warenhuis hebben we nog even staan twijfelen of we de grote of de kleine koffer zouden nemen en voor de zekerheid namen we het grotere koffertje en dat bleek achteraf maar goed ook. Bij de Apple store zaten we ons te verlekkeren, maar bleek het lastig om alles te betalen omdat mijn bankpas al de gehele vakantie werd genegeerd door alle betaalautomaten en dus ook bij Mr. Apple. Totdat Marijn vroeg of we het bij het centrale betaalapparaat van de winkel nog een keer mochten proberen en ja hoor dat was dus de oplossing :-)
We gingen nog even een lekker hapje scoren op de foodcourt, heerlijke noodles en Aylin en Fynn hapte vrolijk mee. En lieve Aylin wilde zo graag nog zo'n zakje met appeltjes die ze vervolgens weer lekker weg peuzelde.
Het was inmiddels al behoorlijk laat en het werd zelfs al donker. Oeps, je verliest de tijd ook tijdens het shoppen en je wilt gewoon alles uit zo'n dag halen. Nou, dat was gelukt. De kinderen gingen gepoetst en wel hun autostoeltje in en zo gingen we in het donker op pad richting het Navy Earle MWR RV Park in Colts Neck. Toen we er aankwamen ging Marijn zich melden bij de basis. Ondertussen luisterden we naar het hoorngeschal vanaf de basis en ik dacht dat is wel bijzonder zometeen gaan slapen met deze geluiden. Maar helaas, we hadden zoals gewoonlijk niks gereserveerd en dat bleek dit keer niet zo handig. Ze konden onze gegevens pas de volgende dag checken en dat was natuurlijk te laat. En zo gingen Spuit 11 & Co op hun laatste dag, 's avonds laat (het was rond 21:00 uur) met twee slapende kinderen achterin een klein uur terug rijden waar we vandaan kwamen. Rond 22:00 uur reden we een pikkie donkere campground op welke midden in de bossen lag. We zagen door de bomen onze plek niet zo goed, maar uiteindelijk loodste we onze camper in het vak tussen de bomen. De kindjes stopte we in hun bedje en zo begonnen we met inpakken.
Morgen begint onze reis naar huis, zoooo jammer :-(