Dag 4: East Killingly - Salisbury - Reisverslag uit Salisbury, Verenigde Staten van Camalinfy - WaarBenJij.nu Dag 4: East Killingly - Salisbury - Reisverslag uit Salisbury, Verenigde Staten van Camalinfy - WaarBenJij.nu

Dag 4: East Killingly - Salisbury

Door: Cake

15 Mei 2014 | Verenigde Staten, Salisbury

Vandaag zijn we naar het Roger Williams Park and Zoo in Providence geweest. Om 07:30 uur waren we met z’n allen uit bed. Na een lekkere douche in ons huisje op wielen en een door mijn lief gemaakt bakkie fruit gingen we op pad. De route naar het park was ontzettend mooi met allemaal groen, hertjes en houten huizen.
Om 11:00 uur waren we in de zoo en hebben we heerlijk rondgewandeld. Eigenlijk niet heel spectaculair, maar Aylin en Fynn (en wij) vonden de diertjes helemaal leuk. We hebben gezien hoe de olifanten werden gewassen en je kon daar walibi’s bekijken door gewoon tussen ze door te lopen. Het pad was alleen afgezet met een touw. Super grappig die huppende gevalletjes. Natuurlijk nog even naar de speeltuin geweest waar ze een houten huis hadden waar je aan een wiel kon draaien en dan rolde er tennisballen door een koker die vervolgens weer een bel activeerde. Of een wiel die ervoor zorgde dat het glas in het raam veranderde van kleur, erg leuk. Ook was er een waterspeelplaats met allerlei kranen en slangen een soort fontein die je kon activeren en onder door kon lopen. Marijn ging er onder door, maar Aylin liet zich echt niet verleiden :-).
Na de dierentuin was het tijd om nog een stukje te rijden naar onze campground in Salisbury. De rit zou een uur en 3 kwartier duren, maar helaas was het een en al file onderweg voor en door Boston en werd het wat later dan gepland. Marijn ging even een snel hapje voor Aylin en Fynn klaar maken en ik ging lekker met ze buiten zitten. Fynn vind het buiten op het kleed heerlijk, want daar kan hij lekker even zijn ding doen en aan deddelen. Nadat de kindjes in bed lagen is Marijn buiten een fikkie wezen stoken (het blijft een jongen :-)). Hij had ontdekt hoe de oven werkte en stopte daar een lekker pizzaatje in. Het begon binnen behoorlijk te roken en te stinken en toen wij het deurtje van de oven open deden, ging het brandalarm af. Wat een takkeherrie! Aylin en Fynn sliepen gewoon door, onvoorstelbaar! Er was niks aan die pizza te zien, dus ging het deurtje weer vrolijk dicht. Uiteindelijk bleek de pizza aan de onderkant een beetje (boel) een donker tintje te hebben opgelopen daar in die oven. Maar ja, nu hadden we wel een knapperige pizza in plaats van een slappe. Drie maal is scheepsrecht, dus de volgende pizza ronde moet het helemaal goedkomen ;-).
Na alle spulletje klaar gezet te hebben voor ons dagje naar Boston zijn we lekker gaan tukkelen. Het bed(je) ligt prima, truste!

• 17 Mei 2014 - 08:11

Ilonka:

Nou ik vind die diertjes ook helemaal leuk, vooral die grote vlinder. En...is Marijn nog nat geworden, zal wel lachen zijn!

• 18 Mei 2014 - 22:45

Kapioli:

Leuke foto s ook weer....Fynn is n heel mannetje! En Aylin met d'r lange staarten!

• 20 Mei 2014 - 22:54

Dona:

benieuwd of pizza 3 al goed gelukt is inmiddels.. hier nu 20-5 en alles eens even aan het bijlezen. grappig om t lezen jullie belevenissen. leuke foto s ook.