Dag 14: Black Canyon City - Tonopah - Reisverslag uit Tonopah, Verenigde Staten van Camalinfy - WaarBenJij.nu Dag 14: Black Canyon City - Tonopah - Reisverslag uit Tonopah, Verenigde Staten van Camalinfy - WaarBenJij.nu

Dag 14: Black Canyon City - Tonopah

Door: Camalin

28 April 2012 | Verenigde Staten, Tonopah

Vanochtend waren we er om 08:00 uur weer bij. Aylin bleef nog wat in haar bedje spelen met Schapie, Ollie en het gordijn. Ik ging even douchen en toen ik klaar was kwam er een vrouwtje aan met een grote klittebol op haar kop. Wel een aardig mens die hier al negen maanden was om te werken, maar graag binnenkort weer een keertje terug wilde naar haar familie in Ohio. Ik ging m'n schatjes weer op zoeken in de camper voor het ontbijt. We maakten nog even een rondje over de camping om de dieren te bekijken met vandaag: 3 geiten waarvan 1 mega grote met hangoren, een kip en een slang. Deze California Kingsnake, lieten we ons vertellen, heette Oreo, jaaahaa naar de koekjes. De eigenaar haalde hem uit zijn hok en we mochten hem aanraken en Aylin zei: "Hoeft niet" :-).We maakten ons klaar voor ons vertrek en mijn oog viel op een grote onderbroek en ik kon het niet nalaten jullie hier even van mee te laten genieten! Zo'n lol, met tranen over m'n wangen reden we weg en de buurman deed gauw zijn douchedeurtje dicht :-).
Het was een klein uurtje naar Phoenix. We hadden besloten om er een shopping dagje van te maken in het aangrenzende Scottsdale, dus op naar het Scottsdale Fashion Square. Even weer op zoek waar we die logge camper kwijt konden en toen hup naar binnen, het koele winkelcentrum in. Even staan te kwijlen bij Jimmy Choo en even geaaid over een paar gave hakken van maar $ 795,-. Toch maar laten staan en de schoenenafdeling van warenhuis Dollars afgestruind. Gaaf om te zien, maar mamsie ik heb ze allemaal laten staan ') Wel nog even een paar kuitenrekkers uit het uitverkoop schap gepast. Zo gelachen en Rijn knipte even met zijn camera. Rijn heeft een paar leuke leren slippers gekocht en toen werd het tijd voor een boterhammetje. Lekker even gezeten op de Food Court waar de keuze reuze was. Ik wilde wel weer even zo'n hunk bewonderen bij de Abercrombie & Fitch, maar er stonden alleen maar broekies in de winkel? Het bleek de kinderwinkel te zijn vanaf 6 jaar, jammer jammer. Wel nog even lekker geshopt en een leuk hesje, hemdje en shirt gekocht, Rijn nog een korte broek en een pet en voor Aylin een leuk shirt van Gap en zilverkleurige sandaaltjes voor een prikkie. Eerst wilde ze er niet op lopen, maar wij gingen de winkel niet uit voordat we hadden gezien dat ze er lekker op kon stappen en daar ging ze, parmantig met haar nieuwe shoes :-). Op de terugweg naar de auto hebben we nog een lekkere grote Häagen-Dazs ijsco gescoord, jammie en toen op naar het campertje. Met een uurtje richting Palm Springs maakten we onze stop in Tonopah (of all places :-)) zodat onze rit morgen wat korter wordt. Wederom geen spectaculaire campground, het lijkt een beetje een militaire basis, maar met de palmbomen toch nog een klein beetje sfeer. Toen we buiten de groentes aan het snijden waren, kwamen onze buren even gezellig een praatje maken. Ze gingen met z’n vieren, broer en zus en aanhang, van California naar de Niagra Falls. Een heel eind, maar ze hadden beiden zo’n mega grote camper, zo’n bus met slide outs. Dus ik denk dat het wel goed komt :-).
Morgen gaan we op naar Palm Springs. We beseften vanmiddag dat het grootse deel van de rit er alweer op zit, maar we hebben nog een week voor sightseeing USA. Het is zo genieten! x

• 29 April 2012 - 07:59

Jorry:

Hey American Cowboys!!

Door tante Karo weer getipt over jullie logboek, erg leuk om te lezen weer!
    Zo cool dat jullie dit gewoon ondernemen met die poppedop, die inderdaad vreselijk adorable is hoor!! En die Uggs, zo cute!
    Zojuist vreselijk gelachen om die onderbroek by the way, wat erg....

Ik wens jullie nog een hele fijne reis met zijn drietjes, maar zo te zien komt dat allemaal wel goed, zolang er Starbucks te vinden is voor jullie en wat fruit voor dat fruithapje!

Groetjes, Jorry

• 29 April 2012 - 19:48

Ilonka:

Was dat jullie camper niet met Marijn in zijn nieuwe slip! Hier heb je wel een hele kluif aan om hem te wassen.

• 02 Mei 2012 - 17:32

Dorcy:

Ahhh wat een christelijk snoetje bij dat fruithapje! En sexy mom op die palen zeg ;)! Ga gauw weer door met de inhaal race van t lezen xx

• 04 Mei 2012 - 20:56

Kapi:

Wauw!!!! Dat klinkt als een vet lekkere shopdag! Carla vind jou haar heel leuk zitten elke keer als je zo'n grace kelly rolletje hebt! Onderbroekenlol....jullie durven wel zeg zo'n oud mannetje te fotograferen!